Followers

Saturday, December 31, 2011

             Berakhir Tahun 2011.......
Alhamdulilah....rupa2 ye dah nak masuk tahun baru "2012"....sekejap jer masa berlalu.... Aku pun dah lama tak update blog,dah bersarang kot..hehe its ok...banyak keje yg perlu aku buat sampai tak sempat nak berblog...Then, aku luangkan masa hari ni 31/12/2011 aku nak update blog serba sikit sepanjang tahun 2011 banyak suka duka yang aku lalui....aku harap setiap apa yang berlaku dijadikan pengajaran....dan apa yang berlaku da hikmanya....Allah sentiasa berada dengan kita....Dan azam tuk 2011 ada yang terlaksana dan ada yang belum terlaksana...so,contineu on 2012 punyer azam la...hehehe
Aku harap,azam baru aku lebih baik daripada sebelum ini...I love my Family....Thanks to Abah n Mak always support me...To kak wa, Abg is, Azureen thank help me n always with me..... :)


Bye2......
Welcome

                               

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...