Followers

Wednesday, February 29, 2012

 For all first time this year........
Assalamualaikum......
            Alhamdulilah dah masuk tahun 2012...buat pertama kalinya aku berbicara dalam blogger untuk tahun ini. Masa yang terlalu padat membuat aku tinggal seketika dunia blogger aku yang sudah lama bersawang. Tahun ini banyak perkara yang berlaku dalam kehidupan aku. Aku bersyukur dengan kehidupan sekarang penuh dengan warna-warni. Sebagai student aku kena banyak luangkan masa untuk membuat assignment, maka aku kena gunakan masa yang sebaik mungkin. Terima kasih kepada family aku especially Mak n Abah yang sentiasa memberi semangat dan dorongan tanpa henti...i love u so much! dan tak lupa kepada my siblings Kak Wa, Abg Is, and Dik Zureen always support me..Untuk sepanjang bulan Januari dan februari banyak perkara telah berlaku..antaranya Majlis perkahwinanAbang aku pada 29/01/2012..dan yang paling penting Hari ulang tahun aku02/02/12...emm...terlalu pantas masa berlalu,banyak benda yang perlu aku lakukan...Insyaallah aku akan lakukan yang terbaik! :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...