Followers

Thursday, March 1, 2012

First March
ASSALAMUALAIKUM
       Hai, now March area...hehe wah,sekejap masa berlalu....bulan march ini aku kena bekerja keras untuk Pre-presention Media Project major Animation. Maka, aku tidak boleh duduk diam sahaja, but kerja ini berkumpulan,so, ringan sedikit kerja2 untuk presention. Baiklah serba sikit tentang kerja berkumpulan aku,Chiko Production...Animation..Kumpulan aku terdiri daripada 3 orang ahli iaitu aku,Norulhana dan NurFazilah. Untuk subject 5kredit amat banyak disitu ok..My group should be do the interactive Cd (CD PEMBELAJARAN). So, aku ambil Lagu Bangau oh bangau untuk Redesign untuk dijadikan cd pembelajaran. Diharap semua berjalan lancar.
Ok, itu sahaja yang ingin aku bicarakan...Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...